bi2

Echipa de Service Dicor Land este formata din specialisti in domeniul mecanicii agricole, fiind scolarizati in fabricile partenerilor nostri.

Departamentul de Service este impartit in echipe bine organizate cu sarcini diverse, cum ar fi:

  • service-ul utilajelor la punctul de lucru;
  • ateliere mobile de reparatii in curtea clientului;
  • transport gratuit la client pentru utilajele noi si punerea in functiune la cele mai inalte standarde.
bi3

Stim ca timpul de livrare este foarte important pentru tine.

Tocmai de aceea, am instituit incepand cu anul 2018, serviciul unic de livrare, cu un timp maxim de 24 de ore, pentru oricare din utilajele aflate pe stocul Dicor Land.

Livrarea este gratuita, oriunde te-ai afla.

bi1

Punerea in functiune este un serviciu pe care noi, Dicor Land, il consideram o activitate obligatorie, inainte de a incepe lucrul cu orice tip de utilaj.

Stim cat de greu iti este sa gasesti oameni de calitate si competenti, cu care sa iti desfasori activitatea. De aceea, noi ne dam toata silinta ca la livrare, dar si in momentul intrarii in camp la lucru, sa fim alaturi de tine si oamenii tai, pentru a  fi siguri ca nu faci nici o greseala.

La Dicor Land, executam punerea in functiune ca la carte. Mai mult, pentru un randament maxim, vom asigura si o instruire individuala cand iti vom face predarea utilajului.

bi4

In perioada campaniei stim ca pentru tine, agricultorul nostru, cel mai grav este sa stii ca trebuie sa apelezi la garantie.

Pentru ca tu esti clientul nostru, venim in intimpinarea ta cu un serviciu unic in Romania, acela de service pentru garantie in maxim 12 ore la tine in ferma sau pe camp, pentru a-ti solutiona problema.

De asemenea, vei primi un numar de urgenta la care esti invitat sa suni oricand intampini vreo problema tehnica.

bi5

Dupa mai multi ani de experienta cu tine si in urma numeroaselor studii facute pe piata de profil, ne-am dat seama care iti sunt nevoile.

Am realizat ca ai nevoie de ceva mai mult decat o simpla garantie de 1 an de zile.

Astfel am creat un nou serviciu, acela de garantie extinsa.

Ce inseamna garantia extinsa?

Toate grijile tale legate de posibilele probleme ale utilajelor vor fi in continuare asumate de noi pentru ca tu sa ai grija culturii si nu a utilajelor.

Garantia extinsa prelungeste perioada de garantie oferita de catre producator cu 1, 2 sau 3 ani suplimentari.

Aceasta garantie extinsa vine la pachet si cu service-ul in 12 ore, dar si cu numarul de urgenta la care poti gasi in mod rapid raspunsul la intrebarile tale.

bi6

Pentru o colaborare de succes cu clientii nostri, bazata pe incredere reciproca si satisfactie, compania Dicor Land  ofera urmatoarele servicii postgarantie:

  • Service pentru utilaje dupa iesirea din garantie

Oferim service pentru utilaje dupa iesirea din garantie, indiferent daca au fost cumparate de la noi sau de la un alt distribuitor de echipamente agricole.

  • Numar de urgenta

Fiind client Dicor Land vei  primi un numar de telefon de urgenta la care sa poti suna oricand intampini vreo problema tehnica. Acesta functioneaza 24/24 si te va ajuta sa primesti consiliere tehnica de specialitate pentru solutionarea rapida a problemei.

  • Piese de schimb pentru utilajele achizitionate

Comercializam piese de schimb originale si aftermarket pentru toate tipurile de utilaje agricole.

Oferim garantie pentru toate piesele cumparate, cu livrare in maxim  24 de ore (in functie de disponibilitatea pieselor aflate in stoc).

Detinem numeroase piese pe stoc, ceea ce  ne asigura o executie foarte rapida a comenzilor venite de la clienti.

416total visits,1visits today

Start typing and press Enter to search

Înapoi